Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Mayıs 2011 Pazar

GELİNCİKLER VE ARKADAŞLARI

Milet Harabelerini gezdik,daha doğrusu,kızlarım ve torunum gezdiler.Ben çok fazla derinlere girmeden,iniş yokuş yapmadan,suya sabuna dokunmadan gezer gibi yaptım. Neden mi?Film çekimi var,ya bir yerlerime bir şey olur da işi aksatırsam,korkusu her türlü merakın, sevginin,ilginin önüne geçiyor...


Hamamın kalıntılarının arkasında görünenler,kocaman bir gelincik tarlası,taşların aralarında,ağaç diplerinde ve her yerde gelincikler...Nazlı nazlı,o incecik saplarında,gerçekten utangaç gelinler gibi sallanıp,salınıyorlar...



O kadar güzeller ki,bakmıya doyamıyorsunuz...Cicikle ben öylesine kaptırdık ki kendimizi,harabeleri doğru dürüst gezemedik diye üzülemedik...Belki daha sonra,işim bittiğinde fırsat olursa bu sefer gelip gerçekten ıncık mıncık harabeleri gezeriz Cicikle...




Bundan sonrakiler,yine benim,otel etrafındaki yürüyüş yolumda çekilenler...





Her gün yeni bir gelincik açılıyor,Sanki bir iki günlük ömürleri varmış gibi,ya da her gün yenileniyorlarmış gibi,hep değişik görünüyor gözümüze...Cicikte ben de şaşıp kalıyoruz,bu dün yoktu,bu gün gelmiş,hadi fotoğrafını çekelim bunun da,diyip , dediğimizi de acilen uyguluyoruz...





Gelincikler herkesle ve her leyle arkadaş olabiliyorlar,benimle,Cicikle,diğer çiçeklerle,karınca ve arılarla,eski ve yeni taşlarla,hatta tarih öncesi taşlarla...Bu huylarına bayılıyorum...


Bakalım,bu yeni yerinde görülebilinir olacak mı fotoğraflarımız...Bu deneme oldu...Blog kapatıldığı zaman karar vermiştim,şimdi sıra geldi...Umarım,görüşürüz,iyi günler,yakınlarınızda gelincikler varsa görmeden geçmeyin ve onları koruyun,koruyun ki önümüzdeki bahar yine doğsunlar...Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder