Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Aralık 2011 Salı

07.50-0915 05.12.2011 İSTANBUL ve TRAFİK

Uzun zamandır vakit bulup,bloglara ilgi gösteremiyorum ya,pek çok şeyi unutmuşum.En önemlisi de fotoğraf koymak,Cicikte uyarmadı beni...Varıştan koymaya başlamalıydım ki,ilk fotoğraf yola çıkış olsun.Benimki şimdi ters...

Bu köşeyi dönünce,çekim yapılan stüdyoya geliyoruz.
Tam bir burun buruna vaziyeti,neyseki çarpışmadılar...(altta)

Biraz Fatih Sultan Mehmet Köprüsü rahattı,tıkış fıkış değildi...

Bu ilginç görüntüyü kaçırmadı Cicik
Her yer,acaip ve yüksek binalar,üst üste yığılmış siteler ve arabalar,arabalar her arabada bir kişi...




Yol kenarında bozulan ve düzeltilmeye çalışılan arabalar...


Bu da düzeltilmeyip,ittirilen araba...

Evin önünden bindim,arkadaşları alacağımız yerlere kadar,yine milim milim gidiyoruz...Qune'ye söyledim,senelerdir her sabah böyle dedi...İlk defa bu dizi için karşıya geçiyorum ben,hiç bu halini bilmediğim için bana ilginç geldi,tabi ki Ciciğe de...O yüzden böyle bir yazı çıktı,artık fırsat buldukça,Cicikle beraber,bişeyler karalamıya çalışmak niyetindeyiz...Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder